niedziela, 19 maja 2013

Pierwszy post?

Z tej strony Julia, bardziej może znana wam jako Amzi :)
Jak widzicie, w końcu założyłam duużo wcześniej zaplanowanego oraz zapowiedzianego już bloga.
Pytanie: O czym będę tu pisać?
Odpowiedź jest prosta - będę pisać tu o WSZYSTKIM. Precyzyjniej będzie nazwać tego bloga moim "pamiętnikiem". 
Posty nie będą dodawane regularnie o stałej dacie - wręcz przeciwnie. Gdy tylko coś u mnie będzie się ciekawego działo, będziecie mogli zauważyć nowy wpis na stronie.
Czy to już koniec vlogowania na YouTube?
- Nie, postaram się rozłożyć czas tak, aby nie zaniedbywać mojego kanału na YouTube ani bloga.

Cóż, to chyba tyle jako wstęp :)

__________

Przejdźmy do drugiej części postu:

Wczoraj (sobota) byłam w Poznaniu na "małych" zakupach (nie owijając w bawełnę) w kilku 
second-hand'ach.
Z tej okazji przygotowałam dla was outfit złożony z rzeczy, które tam nabyłam.

Kurtka, luźna bluzka, leginsy i plecak? Czemu nie?




56 komentarzy:

  1. Post całkiem fajny, też kupuje w lumpach :) Świetna stylizacja i oczywiście świetna Ty :*
    Jeśli znajdziesz czas to zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka *-*

    www.life-juulyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;-) Możesz dodać obserwatorow?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja *.*
    + Amzi kocham twoje vlogi .
    Zajrzyj do mnie naprawdę zależy mi na twoim wejściu :)
    www.zellkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post <3
    mega outfit *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! <3
    Mozesz na blogu dodać obserwatorów ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit *.*
    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kurtka :)

    zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka wiocha troche :d ( nie jestem hejtem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz! :) Fajny ten plecak :D

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny plecak ;d obserwuję.

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się ciesze,że ząłożyłaś bloga,uwielbiam twoje filmiki <333

    obserwuje i zapraszam do mnie ----> sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia mogłyby być większe, ale i tak Cię kocham xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post <3 Zapraszam do mnie, ja również zaczynam przygodę z blogowaniem http://najaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie: skąd się wzięło Amzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Amazonki !

      Dodawaj większe zdjęcia Amzi bo są naprawdę super !

      Usuń
  16. Świetny post i ta kurtka ! *__* awwwwwwwwww ;***

    Zapraszam do mnie ;) ilsenik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog :)
    zapraszam także na mój :)
    http://www.juloczytelnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny strój ;]

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham, kocham ! :D

    Świetnie zapowiada się blog, ale proszę dodawaj większe zdjęcia tak będzie znacznie lepiej - zaufaj mi:)

    Jak będziesz miała czas, zparaszam: http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. NOooo ten plecak to zajebisty masz Ci powiem *.* W ogóle masz super styl <3
    Czekam na nowy filmik :3
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz szczęście do second handów XD Ja nigdy nic nie kupiłam, w sumie byłam tylko z dwa razy, życie XD

    Zapraszam do siebie: http://pozytywniejebniete69.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie, że w koncu założyłaś sobie bloga.Na pewno będę tu często wpadała, bo uwielbiam twoje filmiki na yt, dlatego blog też z pewnością będzie świetny.Jak chcesz to zaglądnij do mnie :
    http://lifeofjuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Do jakiego liceum/technikum w Poznaniu idziesz ?

    http://notatkizwyklejnastolatki.blogspot.com/ - ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulka jest fajna tylko szkoda, że nie widać jej całej ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie ,że w koncu założyłaś tego bloga.
    świetne te ciuchy. *.* Szkoda,ze u mn w mieście nie ma takich fajnych second-hand'ów. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że założyłaś tego bloga c: Outfit też świetny ;) Zapraszam do mnie :) naprawdę mi na tym zalezy... *o*

    juls-julss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oł maj gasz... Śliczny ten nagłówek, jeśli wolno mi wiedzieć - w jakim programie robiłaś?

    Strasznie podoba mi się plecaczek - taki hipsterskie, no ale w Poznaniu nie jedno można zobaczyć? Nom, a szczególnie Ciebie :D.

    be-a-huminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny blog i fantastyczne rzeczy sobie kupiłaś! Szkoda, że w Polsce, osoby które kupują w second-handach są uważane za biedne -.- Jesteś śliczna! Powodzenia w prowadzeniu bloga, będę tu wpadać jak najczęściej, no i nie mogę się doczekać kolejnego filmiku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham Cb dzieewczyno!
    domcia-domi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O super,że założyłaś bloga! Śledzimy Twój kanał na youtube !:) jesteś genialna <3 czekamy na posty

    meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Cię! Cieszę się, że założyłaś bloga :**

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. powiększaj zdjęcia, śliczna jesteś! *_*
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. *-* Ale super! Czekałam aż w końcu ogłosisz, że masz bloga ! <3

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. strasznie podoba mi się ta kurtka! jestem wielka fanek jeansowych kurtek :) całkiem ładnie się to wszystko prezentuje, do twarzy ci w niebieskim.

    ps - masz w sobie coś takiego, że bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda na youtube,
    pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :*
    Kocham twoje vlogi ;*

    Zapraszam na konkurs:
    http://bunnyandsunny.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, chcialabym zaproponowac Ci design bloga lub pojedyncze elementy (np. ikony Fb,Instagram,YT itp)

    Mój blog to jestem-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo sie ciesze ze zalozylas bloga ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. też kupuję w second- handach. Najlepszy jest na św.Marcin 66 <3 BEST ONE I POZNAŃ :D
    Sądzę, że ty nie wpadniesz, ale może inni :
    http://haveagoodfeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post !! Jej masz Bloga
    zapraszam do mnie
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie że maż bloga.Zapraszam do mnie link dodałam w drugim poscię .Czekam na filmik

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestaw całkiem, całkiem, ale nie wyglądasz w nim korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny Blog zapraszam do mnie madzia-madziaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę świetny blog, super styl i wszytko jest świetne :)


    http://uzaleznionaje.blogspot.com/ - Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś śliczna♥♥
    Kiedy nowy post?


    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń